راه اندازی رستوران تجهیزات رستوران

۵ راه کار برای افزایش تعداد مشتریان رستوران

۵ راه کار برای افزایش تعداد مشتریان رستوران

۵ راه کار برای افزایش تعداد مشتریان رستوران

افزایش تعداد مشتریان رستوران یکی از چالش های مدیریتی رستوران است که هنگام راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود در اهداف اولیه گنجانده می شود.

شما از یک طرف نمی خواهید مشتری احساس عجله و سردرگمی کند و از سوی دیگر تمایل دارید هرچه سریعتر میز ها را ترک کند تا تعداد مشتریان رستوران را افزایش دهید باید راهی بیابید که با کمترین هزینه به این هدف خود دست یابید.

دراین گزارش شما را با راه های افزایش تعداد مشتریان رستوران آشنا خواهیم کرد.

غذای خوب، تغییر قیمت حداقلی

یکی از راه های افزایش تعداد مشتریان ارائه یک سرویس غذای عالی به همراه تغییر حداقلی قیمت هاست. برخی از صاحبان رستوران ها برای افزایش گردش مالی رستوران خود هر از چند گاهی قیمت منو را افزایش می دهند، درصورتیکه کیفیت غذاها تغییر محسوسی نداشته باشد این افزایش قیمت در نهای منجر به کاهش مشتریان شما خواهدشد.

جهت افزایش گردش مالی رستوران، بدون از دست دادن مشتریان باید کیفیت منو رستوران را ارتقا دهید. تعداد مشتریان رستوران بسته مستقیم به کیفیت غذا، سرویس دهی و برخورد کارکنان خواهد داشت.

دراختیار داشتن سیستم نشستن سازمان یافته

یکی از راه های افزایش تعداد مشتریان در اختیار داشتن سیستم سازمان یافته نشستن روی صندلی و رزرو مشتریان است.

برای این هدف لازم است از سیستم های موجود یکی را انتخاب کرده و بکار ببرید.

به این ترتیب به محض اینکه یک میز خالی می شود سیستم برای رزرو صندلی فعال شده و سرعت جابجایی مشتریان افزایش می یابد و شما بهتر می توانید صندلی های خود را مدیریت کنید در نتیجه افزایش تعداد مشتریان رستوران محقق خواهد شد.

آماده نگه داشتن کارکنان

امر آموزش کارکنان هنگام راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود بسیار مهم است. شما باید به کارکنان خود بیاموزید که همواره درخدمت مشتریان باشند تا خدمت رسانی به آن ها سرعت یافته و سریعتر محیط رستوران را برای مشتریان بعدی ترک کنند.

وقتی روند سرویس دهی کند باشد طبیعی است که تعداد مشتریان رستوران نباید افزایش یابد و نمی توان انتظار داشت به اهداف خود دست یابیم.کارکنان رستوران همیشه باید در دسترس بوده و به سریعترین شکل ممکن خدمت رسانی کنند.

استفاده از فناوری در جهت افزایش تعداد مشتریان

از سرویس های آنلاین دریافت سفارش مشتری، پرداخت آنلاین وجه و سایر تکنولوژی هایی که به خدمت صنعت رستوران داری آمده استفاده کنید تا تعداد مشتریان رستوران به سطح مطلوب افزایش یابند.

بسیاری از کارها با کمک تکنولوژی سرعت مناسبی پیدا می کنندو زمان توقف مشتری در رستوران را کاهش می دهند.

به روز رسانی سالن غذاخوری

اگر هنوز از صندلی های چرخشی و امکانات جدید برای سالن غذاخوری خود استفاده نکرده اید وقت آن رسیده سالن غذاخوری خود را به روز کنید.

قراردادن صندلی در گوشه ها و مکان هایی که کمتر انتظار آن می رود می تواند به استفاده بهینه از فضاو ارتقا تعداد مشتریان رستوران کمک کند.

استفاده ازرنگ های گرم مثل زرد، نارجی و قرمز فشار خون مشتریان را افزایش داده و آنها را ترغیب می کند سریعت غذا بخورند به این ترتیب ناخودآگاه زمان استقرار آن ها در رستوران کاهش یافته و تعداد مشتریان رستوران افزایش می یابد.

منوی خود را محدود کنید

درحالیکه بسیاری از رستوران دارها معتقدند منوی مفصل و طولانی دست مشتریان را برای تصمیم گیری باز می کند اما حقیقت این است که یک منو باز تصمیم گیری را دشوار کرده و مدت استقرار مشتریان را افزایش می دهد.

هنگام راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود منو غذایی را محدود کنید تا تصمیم گیری ساده تر شده و تعداد مشتریان رستوران افزایش یابد.

 

اطلاعات تماس
  • همراه: ۰۹۱۲۶۰۱۱۹۳۷
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷
  • ایمیل: info@restaurantsetup.ir
  • آدرس: تهران خیابان شریعتی خیابان خواجه عبدالله انصاری تقاطع ابوذر غفاری پلاک ۵۰.
آموزش راه اندازی رستوران فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود کافی شاپ رستوران اعطای نمایندگی فست فودهای زنجیره ای رونفیله