راه اندازی رستوران تجهیزات رستوران

تجزیه و تحلیل فست فودهای رقیب

تجزیه و تحلیل فست فودهای رقیب

تجزیه و تحلیل فست فودهای رقیب

فیت فود های حرفه ای برای اینکه بتوانند استراتژی های بازار یابی رقابتی را به شیوه ای اثربخش برنامه ریزی کنند؛ناگزیر به مانیتورینگ (تجزیه و تحلیل) فست فود های رقیب  هستند.فست فودهای حرفه ای باید به صورت دائم :

  • محصولات
  • قیمت ها
  • کانالهای ارتباطی
  • شیوه تبلیغات
  • متد های توسعه

رقبا را آنالیز نموده و با فست فود خود مقایسه نمایند.

به این ترتیب فست فودها می توانند زمینه های را که به صورت بالقوه دارای مزیتها یا نقاط قوت و ضعف رقابتی هستند، را مشخص نمایند. سه مرحله برای تجزیه و تحلیل فست فود های رقیب را می توان به ترتیب زیر مورد توجه قرارداد:

  1. شناسایی فست فود های رقیب
  2. ارزیابی: اهداف،استراتژی ها،نقاط قوت و نقاط ضعف
  3. برنامه های هدف دار برای رقابت با فست فود های هدف

گروه IRANHFC (گروه تخصصی راه اندازی فست فود و کافی شاپ) با طراحی جدید ترین متدهای بازاریابی و فروش پایدار مجری فست قود های موفق در کشور.

اطلاعات تماس
  • همراه: ۰۹۱۲۶۰۱۱۹۳۷
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷
  • ایمیل: info@restaurantsetup.ir
  • آدرس: تهران خیابان شریعتی خیابان خواجه عبدالله انصاری تقاطع ابوذر غفاری پلاک ۵۰.
آموزش راه اندازی رستوران فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود کافی شاپ رستوران اعطای نمایندگی فست فودهای زنجیره ای رونفیله