راه اندازی رستوران تجهیزات رستوران

فرق رستوران خوب و رستوران برند چیست؟

فرق رستوران خوب و رستوران برند چیست؟

فرق رستوران خوب و رستوران برند چیست؟

برای راه اندازی رستوران به چیزی بیش از غذای خوب نیاز است. برند، هویت، شیوه حضور و حتی بازاریابی آنلاین شما در شکل گیری رستوران برند تاثیرگذار خواهد بود.

بیایید بررسی کنیم رستوران برند چیست و چگونه می توان یک رستوران برند را راه اندازی کرد؟

دراین گزارش به بررسی این نکته می پردازیم که چه چیز می تواند نام تجاری شما را متمایز کند.

رستوران برند چیست؟

نام تجاری چیزی است که به رستوران شما هویت و شخصیت می بخشد. رستوران برند مشتریان خاص خود را دارد که حاضرند هزینه های نام تجاری رستوران راهم بپردازند.

برند سازی بدون برنامه مدون بازاریابی موفق نخواهد بود. برندسازی به شکل گیری گروهی از مشتریان وفادار که شما را به دیگران توصیه می کنند منجر خواهد شد.

رستوران برند هزینه های برند سازی خود را در آینده دریافت می کند و حتی ممکن است آوازه بین المللی بیابد و مشتریانش را از سراسر جهان جذب کند.

مشخصات رستوران برند

وقتی سخن از برند به میان می آید اغلب یاد لباس، محصولات فناوری و کالاهای خاص می افتیم در حالیکه رستوران های برند و زنجیره ای هم در سراسر جهان در حال رشد است. امروزه بسیاری از مردم مشتاق هستند که غذایشان را در رستورانی با نام تجاری که برای بقیه افراد جامعه نیز شناخته شده است ، صرف کنند.

رستوران برند ممکن است یک شعبه یا چندین شعبه داشته باشد تعداد شعبات رستوران بستگی مستقیم به سیاست های مارکتینگ رستوران دارد.

مشتریان رستوران های برند با هدف صرف غذا در آن رستوران معمولا به رزرو میز می پردازند و تنها با هدف مراجعه به رستوران برند از خانه خارج می شوند درحالیکه ممکن است بعد از خرید یا هنگام خستگی به هر رستورانی سربزنیم. اما مردم برای مراجعه به رستوران برند لباس می پوشند و برای کسب یک تجربه جدید از خانه خارج می شوند. معمولا هزینه های صرف غذا در چنین رستوران هایی چندین برابر معمول رستوران های معمولی است که با ارائه یک تجربه جدید به مشتری تامین می شود.

محیط رستوران های دارای نام تجاری 

فضاسازی و محیط در رستوران بسیار مهم است. اغلب رستوران های برند طراحی گران و منحصر به فرد دارند به طوریکه لوکس و خاص بودن رستوران در نظر اول با مشاهده محیط و فضای رستوران برند قابل تشخیص است.

پیش از راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود باید مشتریان خود را مشخص کنید، اگر در فکر راه اندازی رستوران برند هستید باید مشتریان خود را از بین اقشار پردرآمد جامعه انتخاب کنید و به آن ها خدمات ویژه ای بدهید تا شما را انتخاب کنند.

راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود برای مشتریان خاص و لاکچری قطعا گران تر از راه اندازی رستوران های معمولی تمام می شود.

غذا در رستوران یا فست فود برند

مواد غذایی تشکیل دهنده غذا و تزئین هر ظرف در رستوران یا فست فود برند باید دقیقا مورد توجه قرار گیرد.

ازیک فست فود برند انتظار می رود غذاها را به بهترین شکل ممکن و کیفیت عالی ارائه کند. مشتری که حاضر است هزینه بیشتری بابت صرف غذا در فست فود برند بپردازد به هیچ عنوان نخواهد پذیرفت کیفیت غذا مطابق میلش نباشد.

در بسیاری اوقات رستوران یا فست فود برند به مشتریان ویژه اش خدمات خاص ارائه می دهد و غذاها مطابق ذائقه و سلیقه مشتریان طبخ و ارائه می شود.

رستوران برند باید بر روی مکان طبخ و تولید غذا تمرکز ویژه ای داشته باشد.

اگر می خواهید بهترین رستوران برند شهر باشید باید هر روز ابتکار جدیدی به خرج بدهید و غذاهای خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه کنید در غیر این صورت نمی توانید به نتایج مطلوب دست یابید.

برخورد کارکنان رستوران برند هم بسیار مهم است هنگام راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود باید در انتخاب کارکنان دقت ویژه ای داشته باشید.

مقاله کاربردی:  همه چیز در باره برنامه ریزی و تجهیز آشپزخانه رستوران

۵ حرکت هوشمندانه برای رستوران داری خانم ها

اطلاعات تماس
  • همراه: ۰۹۱۲۶۰۱۱۹۳۷
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷
  • ایمیل: info@restaurantsetup.ir
  • آدرس: تهران خیابان شریعتی خیابان خواجه عبدالله انصاری تقاطع ابوذر غفاری پلاک ۵۰.
آموزش راه اندازی رستوران فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود کافی شاپ رستوران اعطای نمایندگی فست فودهای زنجیره ای رونفیله