راه اندازی رستوران تجهیزات رستوران

۶اشتباه خطرناک در بازاریابی رستوران

۶اشتباه خطرناک در بازاریابی رستوران

۶اشتباه خطرناک در بازاریابی رستوران

برای رونق گرفتن کسب و کارتان لازم است اصول بازاریابی رستوران را بکار ببرید واز همه ابزارهای موجود برای معرفی خدمات خود به مشتریان استفاده کنید.

یکی از فاکتور هایی که به موفقیت راه اندازی رستوران یا راه اندازی فست فود کمک می کند یک برنامه بازاریابی مفید و کاربردی خواهد بود.

متاسفانه بسیاری از مدیران در برنامه های بازاریابی رستوران خطاهایی انجام می دهند که به ضد تبلیغ تبدیل شده و آینده کسب و کار شما را با دشواری روبرو می کند، در این نوشتار به ۶ اشتباه خطرناک بازاریابی رستوران که باید از آن پرهیز کنید اشاره خواهیم کرد.

۱- عدم هزینه برای بازاریابی

بسیاری از مدیران هنگام راه اندازی رستوران سعی می کنند برای صرفه جویی در هزینه ها از بودجه بازاریابی رستوران بکاهند این در حالیست که این اشتباه خطرناک می تواند کسب و کار شما را با دشواری روبرو کند.

یکی از عمده ترین هزینه ها هنگام راه اندازی رستوران یا فست فود هزینه بازاریابی رستوران خواهد بود، سعی کنید در سطح معقول که به شما فشار زیادی وارد نشود بودجه تبلیغات خود را تعیین کنید، نهایت هنر شما استفاده بهینه از بودجه تبلیغات خواهد بود.

۲-بی توجهی به شبکه های اجتماعی

خطای دیگری که بازاریابی رستوران را با مشکلات زیادی روبرو می کند نادیده گرفتن قدرت شبکه های اجتماعی است. صنعت رستوران داری طی سال های اخیر از محل شبکه های اجتماعی منافع زیادی را کسب کرده و این ابزار دنیای دیجیتال به راحتی می تواند به جذب بیشتر مشتریان کمک کند به شرط آنکه به درستی از این ابزار استفاده کنید و تلاش کنید به شکل کاملا حرفه ای و آگاهانه در شبکه های اجتماعی حضور یابید.

۳- ارزیابی نکردن نتایج طرح های بازاریابی

هنگام راه اندازی رستوران و یا راه اندازی فست فود کارهای زیادی باید انجام دهید و بعضا به دلیل مشغله زیاد فراموش می کنید نتایج کمپین ها و طرح های بازاریابی خود را ارزیابی کنید، این خطای مهلکی است که بازاریابی رستوران را با هزینه های پیش بینی نشده زیادی روبرو خواهد کرد.

ارزیابی نتایج طرح های بازاریابی به شما کمک می کند از اشتباهات گذشته درس بگیرید و آن ها را تکرار نکنید و کمپین های موفق را شناسایی کرده در آن مسیر گام بردارید.

۴- عدم جمع آوری اطلاعات مشتریان

یکی از نکات کلیدی در بازاریابی رستوران شناسایی مشتریان و سلایق آن هاست اگر اطلاعات کافی نداشته باشید سیاست گذاری بسیار سخت خواهد بود و باید برمبنای حدس و گمان پیش بروید و میزان آزمون و خطای شما بسیار زیاد خواهد بود.

سعی کنید از هر فرصتی برای شناخت بیشتر مخاطبان خود استفاده کنید و هرچه بیشتربه سلایق و علاقه آن ها دست یابید.

۵- عدم برنامه ریزی برای موبایل

موبایلهای هوشمند این روزها نقش انکار ناپذیری در زندگی مردم ایفا می کنند لازم است شما برای بازاریابی رستوران از کمک اپلیکیشن ها و امکانات تلفن همراه هم استفاده کنید.

بی تفاوتی به تلفن همراه می تواند به شکست طرح های بازاریابی رستوران شما منجر شود.

۶- بی توجهی به نام تجاری

هنگام راه اندازی رستوران یا راه اندازی فست فود انتخاب نام تجاری مناسب یکی از تصمیمات مهمی است که باید در این خصوص اتخاذ کنید، بسیاری افراد به نقش نام در بازاریابی رستوران بی توجهی می کنند و برای کسب و کار خود نام هایی را برمی گزینند که تلفظ آن ها دشوار و به یاد سپاری آن ها تقریبا غیر ممکن است.

نام رستوران نخسین چیزی است که مشتری ها با آن برخورد می کنند بنابراین در سیاست های بازاریابی رستوران باید در انتخاب نام مناسب دقت کنید.

اطلاعات تماس
  • همراه: ۰۹۱۲۶۰۱۱۹۳۷
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷
  • ایمیل: info@restaurantsetup.ir
  • آدرس: تهران خیابان شریعتی خیابان خواجه عبدالله انصاری تقاطع ابوذر غفاری پلاک ۵۰.
آموزش راه اندازی رستوران فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فود کافی شاپ رستوران اعطای نمایندگی فست فودهای زنجیره ای رونفیله